CRM tevékenységek támogatása
MI felhasználásával

  • Viselkedés elemzése
  • Árbevétel előrejelzése
  • Stratégia optimalizálása
  • Marketing hatékonyság növelése
  • Csatornák optimalizációja
  • Személyreszabott promóciók
  • Teljesítménykövetés
Vegye fel velünk a kapcsolatot

Marketing hatékonyság növelése

Viselkedés elemzése

Elemezze az új és már regisztrált ügyfelek tevékenységét, hogy feltárja a kulcsfontosságú trendeket és mintákat.

Bevétel előrejelzése

Használjon kifinomult gépi tanulási modelleket az új ügyfelek féléves bevételeinek előrejelzésére.

Stratégiák optimalizálása

Használja fel ezeket a betekintéseket az ügyfélszerzési stratégiák finomítására és a befektetés megtérülésének maximalizálására.

Marketing hatékonyság növelése

Kifejlesztettünk egy modellt, amely elemzi az egyes marketing- és CRM-tevékenységek hatását. Segítünk felismerni, hogy


  • mely marketingtevékenységek finomíthatók és hogyan tehetők hatékonyabbá,
  • a marketing kampányai célzottabbá tehetők és ezáltal a marketingköltségek csökkenthetők

Csatorna optimalizálás

Segítünk megérteni a különböző marketingcsatornák hatását, hogy hatékonyan oszthassa el a költségvetését.

Személyre szabott promóciók

Ügyfélszegmenseket hozunk létre, és Ön célzott kampányokat fejleszthet ki csoportok vagy akár egyedi személyek számára.

Teljesítménykövetés

Nyomon követjük a kulcsfontosságú mutatókat és adatváltozásokat, és automatikusan finomítjuk a modelleket, így Ön felkészülhet az ügyfelek igényeire.

Lemorzsolódás előrejelzése és megelőzése

Kockázatok azonosítása

Használja a prediktív analitikát, hogy proaktívan azonosítsa azokat az ügyfeleket, akiknél nagy a lemorzsolódás valószínűsége.

Célzott beavatkozások

Támogassa CRM-csapatát abban, hogy kapcsolatba lépjen a veszélyeztetett ügyfelekkel, és hajtson végre hatékony megtartási stratégiákat.

Növekvő hűség

Csökkentse a lemorzsolódási arányokat, és építsen ki hosszú távú ügyfélkapcsolatokat, elősegítve a fenntartható növekedést.